Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, digital-first şirkete dönüşme hedefiyle dijital kanallarıyla birlikte stratejik mağaza yatırımlarını da sürdürüyor. Bu kapsamda Teknosa, Bursa’daki 6’ncı mağazasını açtı. Sur Yapı Marka AVM’de dijital konseptte tasarlanan mağazanın açılışı, Teknosa CEO’su Sitare Sezgin, Teknosa Perakende Satış Genel Müdür Yardımcısı Enver Yelkenci ve iş ortaklarının katılımıyla gerçekleşti. Extra formattaki mağaza, farklı deneyim alanları ve binlerce ürün çeşitliliğiyle hizmete başladı.
“Ulaşılabilir lokasyonlarda, büyük metrekareli, ürün gamı geniş mağazalar açıyoruz”
Teknosa CEO’su Sitare Sezgin, açılışta yaptığı konuşmada, mağazaların birer deneyim ve uzmanlık merkezi olduğunu belirterek, şunları söyledi:
“Teknosa’yı digital-first bir şirkete dönüştürme hedefine doğru koşarken mağazalarımızı asla unutmuyoruz. Müşterilerimiz için daha kolay ulaşılabilir lokasyonlarda, büyük metrekareli, ürün gamı geniş mağazalar açmaya özen gösteriyoruz. Aynı zamanda mağazalarımızı dijital kanallarımızla entegre ediyoruz. 2022’de hayata geçirdiğimiz ve sektörde bir ilk olan dijital mağaza konseptimizi de ülke genelindeki mağazalarımızda yaygınlaştırıyoruz. Bursa’daki yeni mağazamızda da dijital konseptte tüketicilerimizin teknoloji ihtiyaçlarında yanlarında olacağız. Alışveriş yolculuğunun her adımında müşterilerimize daha iyi bir deneyim sunmak için yatırımlarımızı sürdüreceğiz.
“Yapay zekayla müşteri deneyimini geliştiriyoruz”
Teknosa Perakende Satış Genel Müdür Yardımcısı Enver Yelkenci de tüm kanallarda en iyi deneyimle fark yaratmak için çalıştıklarını vurgulayarak, şöyle konuştu:
“Mağazalarımızı çok daha dijital, erişilebilir ve sürdürülebilir yapılara dönüştürüyoruz. Dünya ve Türkiye pazarındaki sektörel gelişmeler ile tüketici trendlerini yakından takip ediyor, müşteriyle en çok temas eden mağaza çalışanlarımızın geri bildirimleriyle mağaza yatırımlarımıza yön veriyoruz. Özellikle yapay zeka, veri yönetimi ve geri bildirim mekanizmalarından yararlanarak, mağaza deneyimini online’daki güzel uygulamalarla geliştiriyoruz. Müşterilerimizin deneyimine değer katacak yeniliklerimizi sürdürmeye devam edeceğiz.”
Antalya’daki Teknosa mağazası da yenilendi
Bursa’da yeni mağazanın açılışını yapan Teknosa, 14 Mart’ta ise Exxtra formattaki Antalya Kepez Özdilek mağazasını dijital konsepte dönüştürerek tüketicilerin hizmetine sundu.
Teknosa Hakkında
Teknosa İç ve Dış Ticaret A.Ş. 2000 yılında, teknoloji perakendeciliği sektöründe; elektronik, bilişim, iletişim, kişisel bakım ve optik alanlarında satış ve pazarlama platformu oluşturmak üzere, Hacı Ömer Sabancı Holding A.Ş. bünyesinde kurulmuştur. Teknosa, konusunda uzman çalışanlarıyla teknoloji alanında en doğru ürünü, en uygun fiyat ve en üstün hizmet kalitesi ile bütünleştirerek tüketicilere sunmayı hedefleyen bir perakende zinciridir. Türkiye’de teknoloji perakendeciliğinde hizmet veren ilk ve en yaygın mağaza zinciri olan Teknosa, bugün mağazaları, teknosa.com ve mobil platformlarıyla çoklu kanalda kesintisiz hizmet vermektedir. Teknosa, Teknosacell markasıyla mobil hat ve iletişim hizmeti veren tek teknoloji perakende şirketidir. Daha detaylı bilgiye www.teknosa.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2025 kayserihaberci.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.