Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma geleneğini yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramını vatandaşlarla buluşturdu.
Belediye tarafından düzenlenen etkinliklerde vatandaşlara aşure dağıtılırken, katılımcılar organizasyondan memnuniyetlerini dile getirdi. Aşure ikramlarının kentin farklı noktalarında devam ettiği bildirildi.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket ve huzur getirmesini temenni ederek, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade etti.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 kayserihaberci.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.