Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi’nde (ASSİM - Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi), sivil toplum kuruluşlarına yönelik “Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik” eğitimi gerçekleştirildi.
İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında düzenlenen programda, STK’ların sürdürülebilir gelir modelleri oluşturması, finansal kaynaklarını çeşitlendirmesi ve kurumsal kapasitelerini güçlendirmesi konularında bilgiler paylaşıldı.
Eğitimde ayrıca sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe ve destek programları, dijital platformların sunduğu imkanlar ile gönüllülük temelli istihdam modeli de katılımcılara aktarıldı.
Türkiye genelinde 10 ilde yürütülen programın, sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasına katkı sağlaması hedefleniyor.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 kayserihaberci.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.